pondělí 28. března 2016

O svatebních šatech

Dneska vám povím o svých svatebních šatech... Vůbec jsem nečekala, že koupit si svatební šaty by mohlo být snadné... Přece jenom jsem extrémně vybíravá a taky nemám úplně konfekční velikost... Přesto se stalo něco kouzelného :) 
Už dlouho se mi hrozně líbí šaty od Lazy Eye a věděla jsem, že dělají i svatební, takže to bylo první místo kam jsem se šla podívat... Měla jsem jedny konkrétní vyhlídnuté s tím, že si vyzkouším všechno možný, zjistím ceny za šití na míru a tak... No jenže náhodou to vyšlo tak, že ty co jsem měla vyhlídnuté měli jedny poslední a v mojí velikosti... Takže jsem si je vyzkoušela a nastal úplně magický okamžik... Cítila jsem se jako totální bohyně!!! Prostě to bylo ono! A víte co? Ještě byly ve slevě :D Takže jsem si je prostě rovnou koupila...
No upřímně se trošku cítím jako magor :D Jakože - koupila jsem si první šaty který jsem si koupila a ani jsem si nezkoušela žádný jiný... Co když někde čekají ještě lepší? No nevadí já ty svoje zbožňuju :) 
V Lazy Eye jsou hrozně milý a ještě jsem dostala tuhle skvělou masku, kterou pro ně dělala moje oblíbená Kateřina Kynclová :) Nejradši bych si od nich pořídila ještě nějaké letní šaty... 

Kdy jste si naposledy něco oblékly a cítily jste se jako bohyně? 

Mějte se krásně!
Alice

5 komentářů:

  1. Tak gratulujem! Ja som tiez isla do prveho obchodu - sadli mi presne ako mali a kupovala som :) ked to citis ze su to tie prave netreba spekulovat :)

    Pozyvam na MEGA giveaway o Rimmel, Niveu a ine. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! a to ráda slyším, že v tom nejsem sama! :D

      Vymazat
  2. Já se nedávno cítila jako bohyně, když jsem na sebe narvala v Zaře džíny velikosti 34:D Ale že jsou ultra super strečové, tím už se chlubit nebudu!
    A na tvoje šaty a vůbec svatbu jsem zvědavá:)
    Ukážeš nám pak malou ukázku??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se mi nestalo niky v životě! :D
      a určitě vám všechno ukážu!

      Vymazat
  3. Ahoj Alice, po dlouhé době jsem sem zavítala a nějak nestíhám co vše se změnilo. Budu muset dočíst zpětně dost příspěvků :-) Gratuluju k zásnubám a svatbě. Já se nejkrásnější cítím v šatech od Simony Toškové a je jedno jestli se jedná o mé svatební/následně plesové nebo ty druhé, které jsem dostala od manžela jen tak z lásky, bo viděl jak jsem do nich zblázněná :-) Simona šije šaty ve stylu padesátých let a miluju když je mám na sobě i se spodničkou, které říkám "obláček" :-)
    Ať jdou svatební přípravy tak snadno jako nákup svatebních šatů :-)
    Mája :-)

    OdpovědětVymazat