sobota 12. března 2016

Doma

Mám hrozně ráda náš byt! Je docela malý, ale nám úplně stačí :) Zařizování je dost postupné, přece jenom šetříme na svatbu, takže velké nákupy nábytku jsou teď na druhé koleji... Ale k pohodlí nám nic nechybí :) Mám různé plány, vždycky se kochám a inspiruji různými fotkami interiérů, ale nejdůležitější je aby se nám dobře žilo...
Středobodem je gauč, který jsme odkoupili od kamarádky... Sice máme i velký stůl, ale většinou i jíme na gauči, abysme u toho mohli koukat na filmy nebo seriály... A tyhle bílé stoličky máme dvě a zjistili jsme, že nám to vyhovuje líp než konferenční stolek, protože takhle si může každý posunout svojí a dát si tam počítač nebo jídlo no prostě jak je potřeba... Vysokou skříň snad už brzo nahradí bílé knihovny a moje skvělá sbírka knih, které je teď u rodičů...
Okno je moje oblíbené místo... Skvěle se na něm daří bonsaii kterou jsem dostala k Vánocům...
Zatím je osamocený obraz naší ulice od Kateřiny Kynclové, ale do budoucna chci stěnu nad gaučem ozdobit spoustou různých obrázků...
Největším nákupem byla postel... Je z Ikea a já jsem z ní úplně nadšená :) 
Miluju tuhle knihu! Garance je prostě skvělá!

Jak si žijete vy? Co chcete na vašem bydlení změnit nebo zlepšit? A co vám v poslední době udělalo radost?

Mějte se krásně!
Alice

6 komentářů:

  1. Ta kombinace tmavě modré a bílé je perfektní, máte to doma krásný! :-) My jsme zrovna dneska s boyfriendem nové bydlení řešili, sestěhování nás čeká během prázdnin, až se vrátíme z Erasmů a už se strašně těšíme. Zrovna postel si budeme pořizovat a já se nemůžu dočkat, až si dopřeju ten středostavovskej luxus a pořídím si k ní noční stolek :-). A tajně doufám, že mi v pokoji taky projdou světýlka, protože kamarádky to v pokojíčku mají a vypadá to skvěle a strašně útulně, tak jsem po nich taky zatoužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmm teď na to koukám a vážně to vypadá modře ovšem ve skutečnosti je ten gauč tmavě šedý... tak to máte krásně před sebou :) noční stolky už máte taky a hrozně si to užívám!

      Vymazat
  2. Krásně si to rozjíždíte, těším se na další exkurze. :) Taky se mi líbí kombinace tmavě modré s bílou. A nejvíc se mi líbí parapet.
    Já bydlím už několik let s mým mužem velmi "provizorně" v bytě s nábytkem z dětství + po rodičích + z chalupy. Takže hlavně účelově. Pořád jsme se nerozhodli kde "zapustíme" kořeny, takže zatím taky šetříme na něco většího a dle našich představ. Jsem, a nejspíš ještě delší dobu budu ve fázi sbírání inspirace ale strašně se na to těším.
    Jsem zvědavá jak si poradíte s knihovnou. My máme knih hodně, vzdávat se jich určitě nehodlám, ale většina interiérů, které mě zaujaly mají knihy spíš ve velmi malém množství, sloužící jako dekorace. Takže se těším na inspiraci od vás, protože mám pocit, že vy těch knížek taky budete mít dost. :)

    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! držím palce, ona ta chvíle naplnění všech představ přijde :) taky máme spoustu věcí provizorně, třeba pořád nemáme šatní skříň... snad brzo :D
      a souhlas - ve většině interiérů který vídám prostě nejsou knihovny což prostě nechápu... ale tu naší už mám sestavenou a zabydlenou a brzo o ní napíšu :)

      Vymazat
  3. Byt je moc hezký, pohovka, koberec u ní... ALE TEN OBRAZ!!! Nádhera! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! ohledně obrazu - Kateřina Kynclová je skvělá a namaluje ti na zakázku všechno možné - podívej se na její stránky https://www.facebook.com/katerinakynclovaillu/?pnref=lhc a klidně jí napiš :)

      Vymazat