neděle 21. února 2016

Prodloužený víkend

Měla jsem úplně skvělý prodloužený víkend! 
Ve čtvrtek jsme byli na fotbale - Sparta hrála vyřazovací část Evropské ligy s Krasnodarem a vyhrála 1:0! Bylo to zábavný a hrozně jsem si užila tu atmosféru na stadionu :) Ačkoliv tam teda byla příšerná zima! 
V pátek jsme si vzali volno a tak jsme dlouho spali a pak šli na oběd do yam yamu na Vyšehradě, kde vznikly i tyhle fotky... (Focení mě už nebaví zdaleka tolik jako dřív, ale na druhou stranu bych chtěla, aby zůstalo součástí tohoto blogu, tak snad to skousnete :) Taky bych se chtěla zlepšit a třeba i fotit další lidi... No uvidíme!) Po skvělém obědě jsme s F. vyrazili do kina na Deadpoola... A řeknu vám je to totální pecka! Smála jsem se tak nahlas, že mě F. musel okřiknout :D Doporučuju všem kterým nevadí ujetější humor a spousta krve... Pak jsem si ještě stihla dát kávu v I need coffee a okouknout gauč, který bude brzo náš! Večer jsme šli s F. na chvíli do jedné hospody kousek od našeho bytu, aby jsme si zahráli šipky... To je naše oblíbená zábava - já sice skoro pořád prohrávám, ale stejně mě to hrozně baví :)
Sobota znamenala brzké (na víkendové poměry) vstávání a výpravu na Náplavku na trhy, kde jsem se skvěle nasnídala... Výborné kávy La Cabra z Hondurasu jsem si u BrewBaru koupila celé balení a mrkvový dort už konečně musím upéct i doma... Máte oblíbený recept? Sem s ním prosím! Taky jsem si koupila kočičky a narcisy abych doma zjistila, že potřebuju novou vázu... Zbytek dne už byla domácí pohodičika :)
Dneska jsem uvařila skvělou špenátovo-cuketovou polívku podle Kitchenette a upekla jsem cuketový quiche... Spolu s F. jsme nám tady pěkně uklidili a teď se asi budeme dívat na nějaký seriál... 
Takovýhle naše společný volný dny prostě miluju... Na všechno je čas, můžeme si dát dlouhou sprchu, povídat si, zahrát si a prostě si užít klid víkendu, kdy nemáme žádný velký plán a návštěvy, ale hlavně jeden druhýho... 
V yam yamu si hrozně ráda dávám polévku Soto ayam a tentokrát jsem si dala ještě závitky... Uprostřed je It's green kari, který si dal F. - to já nerada protože to hrozně pálí...
Ksichtění se :D 

Jaký je váš oblíbený způsob trávení víkednu? Hrajete šipky? Viděli jste Deadpoola? 

Mějte se krásně!
Alice

4 komentáře:

  1. Šipky hraju hrozně ráda, přítelovi rodiče je mají v garáži, tak občas hrajeme, a náš taťka teď přemýšlí, že si je pořídíme i na chalupu, takže léto bude nejspíš šipkové :) || Tvoje fotky vypadají báječně, víkend se zdál býti skvělým. Taky jsme s badboyem spolu včera uklízeli. On vařil, pekl a drhnul kuchyň, já vytírala a vynášela odpadky, nějak jsme si vyměnili role :) Jo a ještě, máš nejkrásnější vlasy, ten účes je prostě parádní! :) Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! šipkové léto zní skvělě :) F. vařil dneska polívku a je skvělá, nějaký role nemaj cenu :D

      Vymazat
  2. Já peču mrkváč podle tohohle https://kuchynelidlu.cz/product/mrkvovy-dort a je úplně dokonalý. Občas ho dělám i ve formě muffinů.

    OdpovědětVymazat