neděle 31. ledna 2016

Nově

Long time no see že? Ale mám pocit že čas uzrál abych se tomu tady znova začala věnovat :) Prostě jsem o tom opět začala přemýšlet a řekla jsem že by mě to mohlo opět bavit a tak jsem zase tady... Doufám že to bude bavit i vás a budeme tu společně!
Co je nového? Přestěhovali jsme se a teď s F. bydlíme jen spolu v krásném bytě který si postupně upravujeme podle našich představ... Je to hrozně super! Ale největší novinkou je něco jiného... 
Můj milovaný F. mě 1.1.2016 požádal o ruku a já řekla ano... Bylo to hrozně krásný a romantický a plakali jsme a od té doby jsem úplně na obláčku! A protože to má být do roka a do dne tak v létě bude svatba! Nemůžu se dočkat :) Ale teď je to spousta plánování vymýšlení a dohadování se... Zatím je to zábava a užívám si to ale trochu se bojim že mě to s blížícím se termínem bude pěkně stresovat... A proto tedy preventivně nasazuju terapii blogem - hezky si tady můžu ulevit urovnat myšlenky a doufám že mi třeba i někdo poradí nebo se třeba najde někdo kdo to taky řeší a budeme to moct rozebírat spolu :) 
Co vy na to? Plánujete letos svatbu? Nebo jste ji nedávno měli? 
Tak trochu vzpomínka na loňský rok - my dva spolu všude možně :)

Takže jsem zpět! O plánování svatby a životě snoubenky o zařizování bytu o lásce a o užívání si toho všeho...

Alice

14 komentářů:

  1. To je skvělé! Moc gratuluji. Působíte jako skvěle sehraná dvojka. Držím vám palce. A na znovuobnovení blogu se těším moc. Čím častěji budeš psát, tím líp. :)

    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc! budu se snažit i když jsou to boje s časem...

      Vymazat
  2. vítej zpět!
    už se těším na nové články, které byly vždycky jiné, a proto sis mě získala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Alice, paráda, gratulace!:) Těším se na blogování, jsem ráda, že jsi zpět, netrpělivě jsem Tě vyhlížela! :) Já se ani po šesti letech vztahu na svatbu nechystám, byť prsten už mám pět let, pořád mě to nějak neláká a nikdy ani nelákalo. Ale u druhých se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! mě to prostě nějak zastihla a uvědomila jsem si že to strašně chci :D

      Vymazat
  4. Super a gratuluji! Já bych se letos měla taky vdát, aby to bylo "do roka a do dne", ale vůbec se mi nechce nic plánovat ani řešit... Docela by se mi líbilo září, ale když se to nestihne, tak se nic neděje. Moc se těším na předsvatební příspěvky - třeba mě tím nakazíš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky! každý to má jinak no :) ale budeme to taky brát dost zlehka...

      Vymazat
  5. Gratuluji!
    Nás to také v létě čeká... na 7. výročí jsem dostala prstýnek a na 8. se vezmeme.
    Já zatím moc neplánuju... zatím máme místo a termín. Teď pomalu řeším ty ostatní věci. Ale nestresuju se tím. Spíš lidi okolo mě stresují dotazama - Tak co svatba? Už to máte naplánovaný? Už máš šaty? Už máš... A pak pohledy typu - Ještě ne jo? To bys měla... :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krásný! my to budeme mít den po výročí :) a mám to docela podobně :)

      Vymazat
  6. taky planuju, zitra jdu matriku vyplnovat papiry, je toho strasne moc, nikdy by me nepadlo kolik!
    ale jako guilty pleasure jsem si koupila Molesking Wedding planner, tak si to aspon mam kam psat :)

    urcite jsem pro vic clanku o zarizovani svatby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super gratuluju! já si koupila obyč růžový boček a hlavně udělala různý tabulky :D

      Vymazat
  7. Jupí, konečně zase příspěvek a ještě tak krásnej! Moc blahopřeju a těším se na dokumentaci tohohle krásnýho životního kroku :-).

    OdpovědětVymazat